zondag 1 januari 2017

KIC Challenge 100 Feest!



Hallo allemaal!

Wij hebben vandaag dubbel feest! 
We beginnen  vandaag met een nieuw jaar, maar tevens starten we vandaag met onze 100 ste challenge op onze Facebookgroep! 

Op de eerste plaats willen we jullie graag een heel gelukkig nieuw jaar wensen!

Joanne heeft voor deze gelegenheid speciaal bovenstaand kaartje gemaakt .

En met het thema feest is team roze aan de slag gegaan.

Hieronder mijn bijdrage:



Ik vier dit feest zoals je ziet een beetje samen met Creative Sketchy Girls waar ik ook in het designteam zit, want heb voor mijn kaart wederom de sketch gebruikt als basis.

Het afdrukje is van onze sponsor Paper Nest Dolls en heb ik gekleurd met Winsor & Newton Brushmarkers, en Blendabilities van Stampin'Up! 


Onze sponsors: 

http://www.creapaleis.nl/

http://www.papernestdolls.com/

Buiten onze sponsors zijn we ook nog allemaal gezamenlijk een prijsje aan het samenstellen, ivm onze 100ste challenge. 

Dit prijsje wordt verdeeld onder de top 3 en degene de leukste reactie geeft op onze 100ste challenge!

En je moet uiteraard volger worden van ons challenge-blog, en/ of lid worden van onze facebook-groep als je dat nog niet bent. 

Onze challenge loopt tot en met 14 januari 2017 tot 23:00. 

Meedoen kan via onze Facebookgroep, of door jullie creatie te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...