zondag 14 juni 2015

KIC Challenge 61 Geslaagd!




Hallo allemaal!

Het is weer een weekje geleden dat onze challenge 61 met het thema Geslaagd van start is gegaan!
Velen leerlingen van het middelbaar of hoger onderwijs hebben afgelopen week te horen gekregen of ze geslaagd waren voor hun opleiding.



Omdat mijn nichtje ook geslaagd is met haar opleiding heb ik zelf dit kaartje gemaakt voor de reminder.


Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van diverse resten scrappapier, een plaatje via pinterest en een leuke nederlandse tekst stempel van Stampin'Up!®
Verder aangekleed met wat stansjes, scrapbloemetjes en strass-steentjes en een swirl van parels. 

Ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden, en voor de challenge hoop ik natuurlijk dat we nog meer deelnemers zullen krijgen voor deze leuke toepasselijke uitdaging voor de schoolverlaters en gediplomeerden!

Ik wil buiten mijn nichtje om ook alle anderen die geslaagd zijn van harte feliciteren en veel succes wensen met hun verdere opleidingen of wat er op hun pad komt!

Om mee te doen met onze challenge, gaan jullie naar het challenge-bericht!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...