zondag 12 oktober 2014

KIC Challenge 44 Herfst!



Hallo allemaal!

Leuk om te zien dat we bij de vorige challenge toch weer 19 deelneemsters hadden! Want volgens mij was het een lastige opdracht!

Vandaag starten we weer met onze nieuwe challenge en deze keer is het thema herfst!




Hieronder zien jullie mijn bijdrage:




Bij dit kaartje heeft mijn moeder me geholpen door een echt herfstblad te drogen met een apparaatje in de magnetron.
Ook had zij het idee voor de kaart gevonden in een boekje van Cards Only. Dit hebben we samen uitgewerkt tot dit geheel met een 3 D plaatje van Matties, en de tekst herfst heb ik bij elkaar gepuzzeld en geborduurd.


De sponsor voor deze challenge is:


Deze challenge loopt tot zaterdag 25 oktober 2014 - 20:00.

Doen jullie mee? 

Ga dan naar het challenge-bericht!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...