zondag 17 augustus 2014

KIC Challenge 40 Kerst met Blauw/ Geel & Goud!



Hallo allemaal! 

Hebben jullie allemaal genoten van de vakantieperiode? Of zijn er nog mensen die nog vakantie moeten krijgen, net als ik?

Wat zijn we ontzettend blij met de vele deelnemers aan onze vorige challenge!! 
Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdrage!

Vandaag zijn we er weer met een nieuwe challenge, en dit keer willen we graag kerstkaarten zien van jullie, maar in de kleuren blauw, geel en goud!!




Hieronder mijn bijdrage:






Bij dit kaartje heb ik veel gebruik gemaakt van Stampin'Up!® materialen.
Het kaartje afgewerkt met stickles, en uiteraard zijn de wiebeloogjes op het uiltje ook niet van Stampin'Up!®.
Ook heb ik gebruik gemaakt van embossingpoeder, en de heattool, en dat geeft een heel leuk effect! 

Vond het ook echt wel een uitdaging om met deze kleuren te maken, maar ben zelf heel blij met het resultaat!

Wat vinden  jullie ervan?


De sponsor voor deze challenge is:


Wat zij sponsoren blijft nog even een verassing!

Doen jullie weer mee met deze uitdaging?? 

Ga dan naar het challenge-bericht!

Deze challenge loopt tot zaterdag 30 augustus 2014 20:00





2 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...