zondag 16 maart 2014

KIC Challenge 29 Bingo!



Hallo allemaal!

We hadden bij onze vorige challenge niet zo veel deelnemers, maar in principe hadden  we dit kunnen verwachten want niet iedereen heeft iets met carnaval. Kan me dus goed voorstellen dat voor vele het thema niet aansprak. 
Jammer, maar vandaag gaan we weer  met een nieuwe challenge van start , en ik weet zeker dat dit veel meer in de smaak zal vallen!


Deze keer hebben we weer een Bingo-Challenge.


Hieronder mijn voorbeeld:


Ik heb uit verschillende vakjes producten gebruikt, maar je moet er sowieso 3 op een rij gebruiken.

Knopen - Gescheurd papier - Lint - Hartjes - Swirls - Parels en bloemen. 


Ik heb dit kaartje gecombineerd met diverse soorten materialen en technieken. 
Zo heb ik Pergamano toegepast, gebruik gemaakt van Stampin'Up!® materialen, en diverse stansen en  knoopjes, lint, parels, bedeltje etc.
Hierbij heb ik tevens gebruik gemaakt van een digi van onderstaande sponsor, die je ook kan winnen bij deze challenge.



De sponsor voor deze challenge is:


Zij sponsoren voor de winnaar enkele digi's.

Nieuwsgierig naar de andere creatie's  of wil je graag meedoen met de challenge, ga dan naar het Challenge-blog van Kaartjes-Inspiratie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...