zondag 9 juni 2013

KIC Challenge 9 Bruin/ Blauw!


Hallo allemaal!

Iets later dan jullie van me gewend zijn, verschijnt hier dan toch mijn bijdrage voor het Challengeblog van Kaartjes-Inspiratie voor challenge 9 Bruin/ Blauw!


Wat heb ik gebruikt:
  • Lichtblauw Cardstock
  • Scrappapier (weet even niet meer van welk merk)
  • Embossingfolder
  • Magnolia Doohicky's
  • Creatables van Marianne Design
  • Stempelset Flowering Flourishes, artikelnummer 126367 van Stamp'in Up!
  • Classic Stampin'Pad - kleur Chocolate Chip, artikelnummer 126979
  • Diverse lintjes en scrapperfloss
  • Bedeltje
  • Pareltjes en Strass-Steentjes

Omdat ik dit kaartje zo leuk vond om te maken en het niet zo heel veel werk was, heb ik dit kaartje ook nog met andere kleuren gemaakt.


Het enige andere wat ik hier heb gebruikt van Stampin'Up is de inkt: Melon Mambo, artikelnummer 126948.

Artikelen van Stampin'up zijn uiteraard via mij te bestellen, maar hiervoor verwijs ik jullie graag door naar mijn andere blog. 

Wat vinden jullie ervan?






2 opmerkingen:

  1. Prachtig uitgewerkt Kim !! Leuke kleuren en accenten op allebei je kaartjes !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excusus hoor kimmie ben abuis geweest. Nummer 29 mag eraf en bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...