zondag 12 mei 2013

KIC Challenge 7 Sketch!



Hallo allemaal!


Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het Challenge-Blog van Kaartjes-Inspiratie.
Dit keer heeft onze Ria een sketch voor jullie ontworpen waar jullie mee aan de slag kunnen gaan.


Ook was het weer mijn beurt om een kaartje te maken aangezien ik in team groen zit.



Wat heb ik gebruikt:
  • Bruin en wit cardstock
  • Verschillende soorten scrappapier
  • Stempelset van Stampin'Up:  Horsefrontier , artikelnummer 126347, bladzijde 85, voor €17,95 in de catalogus
  • Magnolia Stempeltje van de serie Bon Voyage
  • Classic Stampin'Pads - Neutrals Collection, artikelnummer 126990, voor € 47,95 , bladzijde 156 in de catalogus
  • Stampin' Write Markers ; artikelnummer 119806, voor €121,95 bladzijde 157 in de catalogus
  • Creatables
  • Nestabilities
  • Touw
  • Scrappersfloss
  • Bedeltje
  • Scrapbloemetjes
  • Pareltjes
  • Stickles
De sponsor voor deze challenge is:


Ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties!




1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...