zondag 26 mei 2013

Duo Challenge #27!


Hallo allemaal! 

Ik doe toch wel heel graag mee aan de challenges van het Duo- Challengeblog, en dit keer weer met de  27ste challenge.

Als onafhankelijk Demonstratrice van Stamp'in Up mag van mij regelmatig verwacht worden dat ik iets maak met Stamp'in Up materialen, en jullie kan laten zien wat voor een eindeloze mogelijkheden je ermee hebt en wat voor moois je kan creëren met deze materialen; en heb dit bij deze challenge weer goed weten te volbrengen.





Wat heb ik gebruikt:
  • Cardstock van Stampin'Up , artikelnummer 119710 - €11,95 - blz 153 in de catalogus
  • Sycamore Street Designer Series Paper uit de Sale -a- Bration van 2013 - artikelnummer 127540.
  • Stempelset Madison Avenue , artikelnummer 129660 - uit de Sale- a- Bration van 2013.
  • Stempelset Mixed Bunch, artikelnummer 125537- €26,95 - blz. 94 in de catalogus.
  • Stempelset Papillon Potpourri, artikelnummer 123759 - €17,95 - blz. 115 in de catalogus.
  • Stempelset A Fitting Occasion, artikelnummer 127049 - €36,95 - blz. 101 in de catalogus.
  • Classic Stampin'Pads, blz. 152 t/ m 156 in de catalogus.
  • Bitty Butterfly Punch, artikelnummer 129406 - €19,25 - blz. 13 in de lentecatalogus.
  • Verder nog enkele dingen die niet van Stampin'Up zijn, zoals de grassprietjes, strass-steentjes en de pareltjes.
Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven wat je zoal kan en dat je vele stempel sets kan combineren om een mooie creatie te maken.
En ik hoop dat als jullie erover denken om met Stampin'Up aan de slag te gaan, jullie bij mij komen voor een bestelling, of voor degene die hier in het zuiden wonen, een leuke workshop te volgen!

Ik wil ook meteen weer even  jullie doorverwijzen naar het Challengeblog van Kaartjes-Inspiratie, waar vandaag weer de nieuwe challenge van start gaat met het thema Alles Mag.

De sponsor voor deze challenge is:


Ben uiteraard weer benieuwd naar jullie reacties, en hoop dat jullie ook allemaal komen meedoen met de nieuwe challenge.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...