zaterdag 2 februari 2013

Kaartje voor mijn oma!


Hallo allemaal!

Wij zouden zaterdag 19 januari gaan uit eten met de hele familie vanwege oma's 92e verjaardag, echter was oma enkele dagen ervoor gevallen.
Als gevolg daarvan had ze haar heup gebroken en moest ze worden geopereerd.
Toch wilde ik haar verjaardag niet helemaal voorbij laten gaan en omdat ik zaterdag ook bij haar op bezoek ging in het ziekenhuis, heb ik toch geprobeerd er een feestelijk kaartje van te maken, ook al was het tegelijkertijd een beterschapskaartje.




Wat heb ik gebruikt:
  • Wit en Craft Cardstock.
  • Scrappapier; weet alleen niet meer van welk merk.
  • Stamp'in Up! Mixed Bunch, in de catalogus te vinden op blz 94, artikelnummer 125537 voor €26,95.
  • Classic Stampin'Pads van de Brights Collection, in de catalogus te vinden op blz 153, Kleur Regal Rose en Old Olive ; los te koop voor €6,50.
  • Vlaggetjes stans van Joy Crafts.
  • Touw 
  • Sterretjes Bedel
  • Postzegel Tekst stempel van Whimsy Stamps
  • De randen van het papier bewerkt met de Distress Tool 
  • Strass-steentjes in de vorm van sterretjes
  • Brad


Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jullie mening! 
En hebben jullie interesse in 
producten, dan zijn jullie bij mij aan het juiste adres!
Hiervoor verwijs ik jullie graag door naar mijn andere blog,




1 opmerking:

  1. Wat heb je een prachtige kaart voor je oma gemaakt. Helemaal super, daar is ze vast blij mee. Groetjes lotte

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...