vrijdag 8 februari 2013

Bedankt Kaartje!


Hallo allemaal!

Ik heb een 2 à 3 weken geleden 3 broeken gekregen van een kennis/ vriendin van mijn moeder, gewoon zomaar, omdat ze dacht dat ze mij wel zouden passen.
Ze zaten me bovenom perfect maar onderom waren ze veel te wijdt en veel te lang, en omdat ik zelf op naailes zit is dit mijn project waar ik nu eerst tussendoor aan bezig ben, de broeken vermaken.
Eentje is inmiddels klaar.
Maar uiteraard staat het wel netjes dat je diegene bedankt voor hetgeen wat je helemaal gratis krijgt, dus daarom heb ik dit kaartje gemaakt.




Wat heb ik hiervoor gebruikt:
  • Sketch
  • Stamp'in Up! Cardstock uit de Regals Collection, in de catalogus te vinden op blz 155, artikelnummer 119709, voor €11,95.
  • Craft Cardstock
  • Orchard Harvest Designer Series Paper van Stampín Up!, deze stond in de herfstcatalogus, artikelnummer 126895 en is nog leverbaar op dit moment, voor €13,25
  • Shapeabilities Sewing Elements
  • Sale-a-Bration Stamp Set Patterned Occasions,artikelnummer 129624 - C
  • Fabulous Phrases Clear Mount Set, (Catalogus; pagina 133, artikelnummer 120501 en dit kost €36,95)
  • Classic Stamp'in Pads uit de Regals Collection, in de catalogus te vinden op blz 155, Kleur Not Quite Navy, los verkrijgbaar, artikelnummer 126968, €6,50 of in de hele set, artikelnummer 126989 €59,95.
  • Classic Stampin'Pads van de Neutrals Collection, in de catalogus te vinden op blz 156, Kleur Basic Black ; los te koop voor €6,50, artikelnummer126980 of in de hele set, artikelnummer 126990. 
  • Zig Zag Randje geborduurd m.b.v. Marianne Design Quilt Stencils
  • Borduurgaren
  • Pareltjes van Joy- Crafts
  • Scrappersfloss
  • Afbeeldinkjes van mini- wasknijpertjes.
  • Zwarte fineliner.
  • Nestabilities
Zoals jullie kunnen zien heb ik op de naaimachine met een waterbrush pen wat inkt van Stamp'in Up! aangebracht zodat er wat meer effect te zien is, en ik ook hier het Stamp'in Up effect heb aangebracht. Daaromheen mooi afgewerkt met een zwarte fineliner. 
Ook de mini- wasknijpertjes zijn ingekleurd op dezelfde manier, maar dan niet afgewerkt, met een fineliner.
Rondom de tekst heb ik met de Inkssentials en het daarbij horende sponsje, ook weer wat stamp'in up inkt aangebracht. 

Zo zie je wat voor vele mogelijkheden er zijn met de inkpads van Stamp'in Up!


Heb je interesse in een workshop??

Heb je interesse in deze mooie materialen??

Dan zijn jullie bij mij aan het juiste adres!!
Ik verwijs jullie dan ook  graag door naar mijn andere blog !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...