zaterdag 15 december 2012

Designteam Kaart - Stampin Challenge Blog - Sketch Challenge


Hallo allemaal!

Omdat ik Onafhankelijk Demonstratrice ben van Stamp'in Up in Nederland kreeg ik ook de kans om mee te doen in het Design Team, van bovengenoemde challenge!

Dit is voor mij een droom die uitkomt.







Zoals je ziet heb ik veel verschillende materialen gebruikt, en om dat ik graag borduur  heb ik er ook bij geborduurd.
De uiltjes is een pons van Stamp'in Up, deze kan je vinden in de Catalogus op pagina 185 , artikelnummer 118074 en kan je voor € 20,95 via mij bestellen!
Op Youtube vond ik een filmpje hoe je een rozet kon maken met een Scoring- Board.
Zo een Scoring-Board kan je ook weer vinden in diezelfde Catalogus op pagina 181, artikelnummer 122334 en kan je voor €33,95 via mij bestellen! 

Op het moment dat ik deze kaart maakte had ik nog niet zo heel veel materialen van Stamp'in Up! maar inmiddels heb ik een deel materialen overgenomen van Claudia, daar zij toch besloten had er mee te stoppen.

Momenteel ben ik dus nog heel hard bezig met kerstkaarten maken, en dus nu ook met Stamp'in Up materialen, maar als deze klaar zijn zal ik die zeker met jullie delen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...