maandag 3 september 2012

With Love!


Hallo allemaal!

Ik had de afgelopen dagen weer eens zin om buiten de opdrachten die ik heb; een kaartje te maken voor diverse challenges. 
Omdat ik best een druk weekend achter de rug heb,heb ik deze vanavond afgewerkt en wil hem dan ook graag met jullie delen.

De challenges waar ik aan mee wil doen:

  • Paperplay Challenges - week 35 Appreciation / Thank You
  • Just Magnolia  - Challenge #172 Pretty in Pink 
  • The Sugar Bowl  - Challenge #90 Wendy's Sketch ( Hier kan ik officieel niet meedoen aan de challenge, maar vond de sketch wel heel leuk en deze heb ik een kwart slag gedraaid)





Wat heb ik gebruikt:
  • Roze en Craft Cardstock
  • Scrappapier van de Action en van Joy Crafts (6011/0004)
  • Magnolia Afdrukje van de Magnolia Princes and Princesses collectie
  • Whimsy Stamps : Celebration Pennants en Banner Pennant Die Set
  • Papermania Watercolour Markers
  • Twinkling H2O's (Vleugeltjes)
  • Stickles
  • Eye Catchers
  • Nestabilities
  • Scrappersfloss
  • Papieren roosjes
  • Organza Lint
  • Strass-steentjes
Ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reacties.




2 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...