dinsdag 18 september 2012

Happy Birthday!



Hallo allemaal!

Ik had afgelopen weekend weer een bestelling gekregen van een bewoonster van de aanleunwoningen in het zorgcentrum waar ik werk.
Ze wilde een kaartje hebben voor haar kleindochter, en het liefst iets met een paard.


Ik ben eerst weer op zoek gegaan naar een aantal challenges:

Hier wil ik onderstaand kaartje dus aan mee laten doen.


Wat heb ik gebruikt:
  • Wit Cardstock
  • Scrappapier van Summer Breeze First Edition Paper By Mindy Terasawa
  • Martha Stewart Randpons 
  • Nestabilities Labels 8 
  • Stempelafdrukje van de Magnolia Pet and animal collection 2009
  • Distress Markers 
  • Distress Inkpad (Vintage Photo)
  • Stickles
  • Papieren roosjes
  • Joy Pareltjes!
  • Hoekstans van Noor! Design
  • Tekst gemaakt met behulp van een tekstverwerkingsprogramma op de pc.

Wat vinden jullie ervan?? 




1 opmerking:

  1. prachtig kaartje hoor mooie stempel trouwens heb hem nog niet veel gezien mmar ik vindt hem wel schattig
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...