vrijdag 28 september 2012

Duo Challenge #19!


Hallo allemaal!!

Gisteren was ik aan de slag gegaan met het patroon van de paddenstoelen kaart van het Duo-Challenge Blog.
Omdat de herfst voor de deur staat heb ik besloten om met herfst tinten te werken.




Wat heb ik gebruikt:
  • Groen Cardstock
  • Scrappapier van  First Edition Paper Desert Bloom 
  • 3D plaatje van een Snoesje
  • Nieuwe borduurstans van Noor Design!
  • Creatables van Marianne Design
  • Vlindertjes stans van Cheery Lynn Designs
  • Magnolia Doohickeys (Gras)
  • Knoopjes
  • Strass-steentjes
  • Tekst Stempeltje van Die-namics

Ik wil jullie allemaal nog een fijne avond wensen en ben weer benieuwd naar jullie reacties!

Sorry dat ik niet altijd reactie's achter laat op jullie blog, maar ik kom wel regelmatig kijken en vind dat jullie allemaal schitterende creaties maken!! 

3 opmerkingen:

  1. dit is de tweede paddenstoel datik tegenkom, ook heel erg geslaagd !mooi, en dat stikwerk, daar ben je vast wel zoet mee geweest,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! Kim wat heb jij een geweldig mooie blog pagina zeg!! Echt helemaal super!! Leuke kaarten ook, super leuke ideeen!! Je bent echt een creathea!! Ik zou je bijna willen vragen waar je tijd vandaan haalt hahaha!! Als ik echt helemaal geen inspiratie meer heb en toch iets moet maken, weet ik waar ik moet gaan zoeken!! Amazing!!

    xxx Debby (vriendin van Mariska)

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...