zondag 17 juni 2012

Fijne vaderdag!


Hallo allemaal!


Ik wil alle vaders, of ook zoals een vriendin van mij zei op facebook,de moeders die tegelijkertijd ook een vader moeten zijn voor hun kinderen, om welke reden dan ook,een hele fijne dag wensen!


Ik heb natuurlijk ook een eigen vader, en deze is momenteel samen met mijn moeder een weekendje weg met de Camper,en als hij dan morgen of dinsdag terug komen, wil ik mijn vader dit doosje in de vorm van een camper cadeau doen, natuurlijk met inhoud.
Omdat mijn vader een camper heeft van het merk Hymer,had ik bedacht om hierop ook de naam terug te laten komen.
Het voorbeeld van dit doosje kan je vinden in het magazine Kadoosjes.











Wat heb ik gebruikt: 
  • Wit, lichtblauw, zwart & grijs cardstock
  • Scrappapier van Inque Boutique #60555 Memoirs
  • 5 Knoopjes
  • Een zwarte stift
  • 4 Strass-steentjes
  • 2 Plakpareltjes
  • Tim Holtz Alterations - Typeset Alfabet

Ben benieuwd naar jullie reactie's!

Voor degene die nu naar het EK- voetbal gaan kijken, een fijne wedstrijd gewenst, en anders nog een fijne avond op deze mooie dag!







4 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...