dinsdag 13 maart 2012

Het is tijd voor een feestje!


Hallo allemaal!


Langzaam aan begint de lente er aan te komen,beginnen jullie ook al voorjaarskriebels te krijgen??





Aanstaande vrijdag is het zoontje van een vriendin jarig en  omdat hij 10 jaar wordt en nogal houdt van spelletjes spelen op de wii met Super Mario vond ik dat wel reden om een kaartje te maken.
Donderdags komt mijn vriendin hier knutselen, en dan geef ik haar dit kaartje mee,en aangezien zij dit kaartje al gezien heeft en haar zoontje toch niet op mijn blog komt,wil ik hem graag met jullie delen.

Ik heb voor dit kaartje weer eens diverse challenges uitgezocht:



Ik heb een tijdje geleden een hele lading scrappapier overgekocht van Marley van de Heijden en hiervan heb ik gebruik gemaakt voor deze kaart.Weet zo even niet van welk merk dit is.
Ik heb een kleurplaat uitverkleind van Mario en Luigi en deze afgedrukt op de Smooth Surface Cartridge Pad van Winsor & Newton en ingekleurd met mijn Papermania Watercolour Markers; uitgesneden m.b.v nestabilities en rondom een kleur aangebracht m.b.v Eye Catchers.
Ook heb ik nog een stans van Crealies gebruikt en een knoopje als kern van de bloem.
De tekst heb ik  gemaakt met behulp van een tekstverwerkingsprogramma op de computer.


Ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie mening!!








5 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...