zondag 25 maart 2012

Duo Challenge #15



Hallo allemaal!


Afgelopen week heb ik naast mijn werk lekker veel tijd gehad om creatief bezig te zijn,aangezien Ralf voor zijn werk in Den Helder zat.
Hij was zondagavond vertrokken en vrijdags komt hij dan weer terug.
Zo heb ik dus afgelopen donderdag op vrijdag mijn creatie gemaakt voor het  Duo- Challenge Blog.











Ik heb het stempelafdrukje van Magnolia ingekleurd met behulp van mijn Papermania Watercolour Markers en Twinkling H2O's wat ik het weekend van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen bij de stand van Jolanda de Ronde van t Scraphuis heb gekocht.

Zij heeft mij ook tips gegeven hoe ik het beste de markers kon gebruiken en dit heb ik nu dus voor het eerst toegepast.
Het scrappapier heb zat volgens mij in een pakketje wat ik ooit bij de Wibra heb gekocht,en voor de pasen vond ik dit wel heel erg leuk.
Verder heb ik nog bloemetjes geponst, heb ik gebruik gemaakt van Magnolia Doohicky's (het gras en het vlindertje) en strass-steentjes,en als laatste ook nog wat roosjes gebruikt die ik ook bij Jolanda heb gekocht.
De vlindertjes stans had ik ook bij de beurs gekocht.Vond hem zo schattig en moest hem daarom gewoon hebben. Heb de laatste tijd nogal een zwak voor vlindertjes!!
De tekst heb ik gemaakt met behulp van een tekstverwerkingsprogramma op de pc.


Ook vanavond is Ralf weer vertrokken naar Den Helder voor zijn werk. Aanstaande vrijdag komt hij weer terug en dan hebben we lekker een weekje vakantie samen.
Maar tot die tijd ga ik buiten mijn werk weer lekker creatief aan de slag.Jullie zijn deze week nog een aantal dingen van mij verschijnen.


Ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie mening!!


Voor nu alvast welterusten gewenst!!







3 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...