vrijdag 9 maart 2012

Abraham!


Hallo allemaal!


In mijn vorige post heb ik vermeldt dat ik tussendoor een kaartje heb gemaakt voor mijn vader die jarig was en omdat hij vorige week het kaartje gekregen heeft wil ik het nu ook hier met jullie delen.








Ik heb bij dit kaartje gebruikt gemaakt van bruin en donkerblauw cardstock.
Het scrappapier is van het merk  Inque Boutique Mini Papers.
Het stempelafdrukje is van Karen's Doodles genaamd Cruisin'. Dit heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Rondom het stempelafdrukje heb ik wat kleur aangebracht met Eye catcher's.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een bloemetjes stans van Crealies met daarin een knoopje, het Quickutz alfabet (Chemistry) voor de 50,  en een tekst gemaakt op de computer.

Ben benieuwd naar jullie mening!
En wil jullie voor nu nog een fijne avond wensen!





3 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...