maandag 13 juni 2011

Blogcandy!!!

Hallo allemaal!!!




Mijn nieuwe blog begint vorderingen te krijgen.
Is zo goed als af,moeten misschien nog wat kleine dingetjes in aangepast worden of toegevoegd,maar dat komt nog.
Zoals jullie weten neemt het in het begin nogal wat tijd in beslag om een blog zo te krijgen zoals je het hebben wilt,maar als het dan ook naar je zin is dan werk je er ook met plezier aan.

Ter ere hiervan geef ik een candy weg,waarvan je hierboven de foto al kan zien,maar die je daar terug kan vinden en daar de dingetjes ervoor moet doen.
Ga snel kijken op mijn blog http://kaartjesinspiratie.wordpress.com,  en meld je aan als volger/ email-abonnee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...