dinsdag 29 juni 2010

Favoriete vakantiebestemming!

Hallo allemaal;

Ik ben voor de komende 2 weken gastdesigner bij Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog en de opdracht voor deze challenge was me te laten inspireren door mijn favoriete vakantieland.
Omdat ik pas op vakantie ben geweest naar Mallorca ben ik op zoek gegaan naar de Mallorcaanse vlag en door deze kleuren heb ik me laten inspireren.
In het hotel waar we verbleven hadden we half pension.
Je had iedere dag voldoende keus.
Ik heb daar iets van appel (manzana et salat noemde ze dit) gegeten op een speciale manier bereid en binnenin zat kaneel...dit was heerlijk.
Daarom heb ik gekozen voor het afdrukje van Applegirl.


Ik heb hiervoor paars, rood en wit cardstock gebruikt, en het scrappapier is van DCWV classique.
Verder een randje ge-embost; een lichtgeel lintje met appeltjes op (van de action) ,en stickers gebruikt.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden, en glans effecten aangebracht met spica markers.


10 opmerkingen:

  1. Heeej Meid

    Errug leuk kaartje zeg!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje is het geworden meis, ook het verhaal er achter vind ik ontzettend grappig en leuk om te lezen!

    liefs en ik vond het gezellig gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje heb je gemaakt.
    groetjes Marian.
    GD Karens Doodles ned

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kimmie!

    Wat leuk om je zo te laten inspireren door de vlag, je ziet hem echt in je kaartje terug. Geweldig!

    gr. Renata
    DT Karens Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijk kaartje, ook omdat je de kleuren van de vlag aangehouden hebt:D
    en gaaf te lezen hoe jij tot dit kaartje kwam.
    Leuk dat je de komende 2 weken gast DT'er bent

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! Leuk zo met de vlag van Mallorca erin verwerkt!!
    Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! En ook dat je de kleuren van de vlag hebt aangehouden;)
    Groetjes Gea, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Super om die vlag er zo in te verwerken, erg leuk en origineel! Mooi gemaakt!
    Ja, en Mallorca is helemaal geweldig, oeh, krijg eigenlijk al weer zin, hi hi!
    Fijne dag!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gedaan!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een leuke kaart Kim!! Leuk dat je Gast designer bent, ik was het week 13 en 14. Veel plezier nog!!

    Groetjes van een paar kilometer verder

    Jolanda (scrappingjol)
    ut Landgraaf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...