zondag 21 maart 2010

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal


Afgelopen week heb ik niet echt de kans gehad om een kaartje te maken voor een challenge;
maar heb ik van mijn moeder leren haken.
Daarom nu even geen kaartje wat meedoet aan een challenge maar even heel wat anders om jullie toch te laten weten dat ik niet heb stil gezeten.
Omdat ik tussendoor toch eens een kerstkaartje wilden maken, maar niet in de standaardkleuren ben ik gisteren aan t knutselen gegaan...en ik wil natuurlijk heel graag het resultaat met jullie delen want ben er zelf wel een beetje trots op.















Ik heb hierbij scrappapier gebruikt van DCWV Classique en diverse kleuren cardstock. En verder kunnen jullie wel zien wat nog meer aan het kaartje zelf.


5 opmerkingen:

  1. Hey Kim

    Wat een prachtig resultaat. Leuk hoor.
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je mag terecht trots zijn is heel mooi geworden wel leuk om zo eens andere kleuren te gebruiken
    fijne zondag nog
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er super uit hoor kim leuk om te doen ook he heb het ook al eens gedaan en bedankt voor je tip ben gelijk gaan kijken en is wel iets maar ben er nu achter gekomen dat ik op mijn vast adres ze ook los kan bestellen bedankt voor de moeite he
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterend kaartje kim
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Kimmie supper leuke kaart dat je gemaakt hebt met die kleurtjes!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...