maandag 26 oktober 2009

Sketch and Stach Challenge

Hallo allemaal;

Sorry dat ik zo lang afwezig was maar had even de zorgen om andere dingen;waardoor ik niet de tijd of gedachte bij het kaarten maken had.
Ik en mijn moeder hebben in mei of juni dit jaar een grote bestelling gekregen om kerstkaarten te maken en omdat mijn moeder nu even niet in staat is om dit te doen heb ik ze toch maar weer opgepakt.
Ik moet nu dus meerdere kaarten maken met de pinguing die ik al eerder eens bij een kaart heb gebruikt, maar dan probeer ik ze ieder met een andere sketch te maken,want dan heb ik 2 dingen in 1 klap.

Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een sketch van Sketch and Stash Challenge Blog en de  pinguing van Marjolein Zweed.

































Verder heb ik hier gebruik gemaakt van achtergrondpapier van de Action en van de DCWV ministack.
Om de kaart te versieren heb ik gebruik gemaakt van geponste bloemetjes, 1 stoffen bloemetje en heb de bloemetjes vast gemaakt met eyelets deze keer.


4 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee is dat zeg
    ik denk dat ik hem ga na maken

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim!!

    Wat een leuke kaart is het geworden!!
    Heel veel succes met de rest van de kerstkaarten!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    wat een leuke kaart is dit geworden zeg;)
    leuke kleurencombinatie ook
    heel veel succes met de rest van je kerstkaarten
    ik moet ook opschieten heb nog bijna niks af:$
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Kimmie, gorgeous card, the image and colours are lovely.
    Thanks for entering my candy, by draw I mean the winner's name/number will be picked, everyone will have an equal chance to win, I am going to use random.org
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...